Servisné podmienky

  • Servisnépodmienky

    1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťah medzi spoločnosťou ESMSK s.r.o.,

    so sídlom Karpatské námestie 7770/10A ,83106 Bratislava – mestská časť Rača. IČO 55601421, DIČ 2122038171.

    Zapísaný v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III) a zákazníkom,

    ktorý si objednáva vykonanie pozáručného/záručného servisu mobilného telefónu,

    prípadne iného zariadenia v súlade s ustanovením § 652 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb.

    Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník").

    Tieto všeobecné obchodné podmienky sú vydané v súlade s Občianskym zákonníkom,

    zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej

    rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č. 391/2015 Z.

    z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, ako aj ostatnými všeobecne

    záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

    2

    .

    Zákazník si je vedomý, že pri servisnom zásahu môže prísť k strate zákazníckych dát

    (telefónny zoznam, kontakty, fotografie, videá, jednotlivé aplikácie, atď.) v zariadení alebo

    na pamäťovom médiu. Strate dát je možné predísť zálohovaním dát.

    3

    4

    .

    .

    Zákazník je povinný pred servisným zásahom si osobné dáta na zariadení sám zálohovať.

    Záloha dát v servisnom stredisku je možná v závislosti od technického stavu zariadenia a

    môže byť spoplatnená podľa platného cenníka služieb servisného strediska.

    Zákazník si je vedomý a svojim podpisom súhlasí s resetovaním zariadenia do výrobných

    nastavení pričom dochádza k strate dát, za ktoré nie je zodpovedný servis a ani výrobca.

    Servisné stredisko nezodpovedá za stratu SIM kariet a pamäťových kariet ponechaných v

    zariadení.

    5

    6

    7

    .

    .

    .

    Zariadenie po nadmernom mechanickom namáhaní, vystavení nadmernej vlhkosti,

    zariadenie už rozobraté pred opravou v našom servisnom stredisku môže obsahovať

    skryté závady, ktoré môžu navýšiť cenu opravy.


    8

    .

    .

    Servisné stredisko nenesie žiadnu zodpovednosť za prejavenie skrytých chýb a poškodení

    zistených po otvorení opravovaného zariadenia resp. začatí servisného úkonu a neznáša

    žiadne náklady s tým spojené.

    9

    1

    Predpokladaný čas vykonania opravy sa odvíja od momentálnej dostupnosti náhradného

    dielu. Dostupnosť náhradných dielov je uvedená na stránke www.eshopmobil.sk

    0. V prípade ak má zákazník záujemo opravu, ktorývyžaduješpecifickýnáhradný

    diel,zákazník po odsúhlasení cenovej ponuky musí uhradiť zálohu pre daný diel. Po

    zaplatení zálohy bude diel objednaný bez možnosti storna objednávky, nakoľko takéto

    diely sú objednané na konkrétne sériové číslo a nemôžu sa používať na bežné opravy.

    1. Pôvodné (poškodené, nefunkčné, atď.) náhradné diely zo zariadenia spoločnosť ESMSK

    s.r.o. odovzdá iba na vyžiadanie zákazníka do 7 dní od realizácie opravy/výmeny. Po

    tomto termíne nebude možné vyžiadanie pôvodných náhradných dielov z dôvodu

    pravidelnej ekologickej likvidácie.

    1

    1

    2. Spoločnosť ESMSK s.r.o. si vyhradzuje právo anulovať zálohovú čiastku za objednaný diel

    do 30 kalendárnych dní od kontaktovania zákazníka. Po šiestich mesiacoch máme právo

    podľa Občianskeho zákonníka prístroj ekologicky zlikvidovať alebo predať. Toto opatrenie

    je bohužiaľ nutné vzhľadom na obmedzené priestory prevádzky.

    1

    1

    3. Telefón Vám bude vydaný na základe servisného protokolu.

    4. Pri strate alebo nedodaní servisného protokolu bude účtovaný poplatok vo výške 5€ s

    DPH .

    1

    5. ESMSK s.r.o. si môže účtovať manipulačný poplatok v zmysle cenníka servisného

    strediska za diagnostiku, a to aj v prípade, ak nebolo možné opravu vykonať alebo ak bolo

    vykonanie opravy zákazníkom odmietnuté po vykonaní diagnostiky. Pri nesúhlase s

    cenovým návrhom za opravu zariadenia bude zákazníkovi účtovaný poplatok vo výške

    1

    5,00€ až 30,00€ s DPH za diagnostiku zariadenia v závislosti od zložitosti diagnostiky.

    1

    1

    6. Podľa aktuálneho cenníka je práca servisného technika účtovaná vo výške 30,00€ s DPH

    za každú začatú hodinu.

    7. Zákazník sa oboznámil so záručnými podmienkami a svojím podpisom udeľuje

    spoločnosti ESMSK s.r.o. súhlas v zmysle zákona č. 122 / 2013 Z.z.o ochrane osobných


    údajov v znení neskorších predpisov so správou, spracovaním a uchovaním mojich

    osobných údajov uvedených v servisnom protokole spoločnosti ESMSK s.r.o. a jej

    obchodným partnerom.

    1

    8. Zákazník si je vedomý, že kvôli servisnému zásahu do zariadenia musí odovzdať

    kontaktné a fakturačné údaje na základe účtovných a obchodných zákonov. Pri

    servisnom zásahu sa nijakým spôsobom nespracúvajú iné osobné údaje (fotografie a

    pod.) zákazníka okrem vopred dohodnutej zálohe údajov zo zariadenia, ktorá je chránená

    antivírusom, heslom a šifrovaním podľa zákona 18/2018 Z.z. O ochrane osobných

    údajov.

    1

    9. Dohoda o spôsobe vybavenia reklamácie: predávajúci a kupujúci sa dohodli, že zákazník

    je povinný najneskôr na 30 - ty deň reklamáciu vyzdvihnúť osobne v mieste uplatnenia

    reklamácie. V prípade nevyzdvihnutia si reklamácie sa má zato, že reklamácia bola

    vybavená včas. Podrobné podmienky reklamačného poriadku a pozáručného servisu sú k

    dispozícii na internetovej stránke www.eshopmobil.sk

    2

    0. Záručná doba na servisný úkon resp. na prácu technika je 90 dní, na náhradný diel je 24

    mesiacov.

    2

    2

    1. Záruka sa nevzťahuje na zariadenie poškodené tekutinou.

    2. V prípade zistenia neodborného zásahu do zariadenia servisné stredisko nedrží záruku na

    prácu technika, respektíve na náhradný diel zakupený na internetovej stránke www.eshopmobil.sk .

    2

    2

    3. Ak pri reklamačnom konaní nebude uznaná vada v rámci záruky, zákazník si hradí všetky

    náklady spojené s logistickými poplatkami a opravou.

    4. Pre úspešnú servisnú opravu zariadenia a jej garanciu spoločnosť ESMSK s.r.o. potrebuje

    zariadenie po servisnej oprave kompletne otestovať. Pre kompletné otestovanie

    zariadenia je potrebné:

    1) zariadenie odovzdať v továrenských nastaveniach (resetované a odhlásené zo

    všetkých účtov) s možnosťou aktivácie zariadenia.

    2) poskytnúť heslo (textové, číselné, vzorové, atď.).


    3) zariadenie odovzdať odblokované (bez textového, číselného, atď. hesla). V prípade, že

    zákazník odmieta všetky 3 predošlé alternatívy, servisné stredisko nebude mať možnosť

    plnohodnotne otestovať zariadenie po oprave a z toho dôvodu nedokáže poskytnúť

    štandardnú záruku (90 dní na prácu servisného technika). Zákazník si je plne vedomý, že

    v tomto prípade stráca záruku/garanciu na servisnú prácu (90 dní). Zákazník dostane

    záruku 24 mesiacov len na menený diel. Pri prípadnej reklamácii spoločnosť ESMSK s.r.o.

    bude postupovať ako pri reklamácii náhradných dielov. Podrobné podmienky

    reklamačného poriadku sú k dispozícii na internetovej stránke www.eshopmobil.sk

    2

    2

    5. Objednávateľ je vždy upozornený o ukončení opravy resp. Servisného úkonu, po uplynutí 7

    pracovných dní od dňa upozornenia si servisné stredisko resp. predávajúci vyhradzuje

    právo účtovať objednávateľovi – kupujúcemu skladné 0,30€/deň/ks.

    6. Zákazník má povinnosť si zariadenie skontrolovať po prevzatí od dopravcu alebo pri

    prevzatí na pobočke a v prípade poškodeného tovaru nahlásiť situáciu buď telefonicky

    alebo prostredníctvom e-mailu najneskôr do 24 hodín od prevzatia zariadenia. Pokiaľ tak

    neúčinní, bude prípadná reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy zo strany predávajúceho

    zamietnuté.

    2

    7. Zákazník má povinnosť si zariadenie skontrolovať po prevzatí od dopravcu alebo pri

    prevzatí na pobočke a v prípade poškodeného tovaru nahlásiť situáciu buď telefonicky

    alebo prostredníctvom e-mailu najneskôr do 24 hodín od prevzatia zariadenia. Pokiaľ tak

    neúčinní, bude prípadná reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy zo strany predávajúceho

    zamietnuté. V takýchtoprípadochpostupujeme podľaobchodnýcha reklamačných

    podmienokprepravnej spoločnosti.

    2

    2

    8. Zákazník súhlasí so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

    9. Zákazník potvrdzuje, že prevzal zariadenie po servisnom zásahu. Zariadenie bolo

    opravené/servisované v súlade s dohodou. Podpisom protokolu o oprave zákazník

    potvrdzuje, že je oboznámený so stavom zariadenia po servise. Ďalej svojím podpisom

    potvrdzuje, že na zariadení nevznikli žiadne ďalšie poškodenia počas servisu. Výrobok si

    preberá bez výhrad.


    3

    0. Odberateľ si prečítal zmluvné podmienky opravy a je si plne vedomý rizík spojených s

    opravou mechanických alebo tekutinou poškodených zariadení a svojím podpisom

    súhlasí s vykonaním a zmluvnými podmienkami opravy resp. servisného úkonu.

    Upozornenie: poškodené a následne opravované zariadenie už nikdy nebude ako NOVÉ! Pri

    výmene resp. servise náhradných dielov môžu vzniknúť menšie nerovnosti, medzery medzi

    spojmi, malé oderky, znížená citlivosť ovládacích prvkov (tlačidlá ovládania, dotyková plocha).